07 مهر 1399

حدیث روز

حضرت امام حسن عسکری(علیه السلام)

تمام پليدى ها در خانه اى قرار داده شده و كليد آن دروغگويى است.

 

سال جهش تولید

222222

گزارش عملکرد مرکز رشد در سال 1398

مرکز رشد دانشگاه قم در شبکه های اجتماعی

aparat logo_fa_color_black_1100x400

آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکتهای دانش بنیان

qanun

paz فن بازار منطقه ای استان قم amoozesh

refah-pic3


شرکت زیتون الکترونیک -نمایشگاه برق اصفهان

شرکت زیتون الکترونیک -نمایشگاه برق اصفهان

 

شرکت زیتون الکترونیک -نمایشگاه برق اصفهان

 

شرکت زیتون الکترونیک -نمایشگاه برق اصفهان

 

شرکت زیتون الکترونیک -نمایشگاه برق اصفهان

 

شرکت زیتون الکترونیک -نمایشگاه برق اصفهان

 

دهمین نمایشگاه دوسالانه برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی از تاریخ 02/05/1399 الی 05/05/1399 در محل بین‌المللی نمایشگاه اصفهان (پل تاریخی شهرستان) برگزار شد. ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت 15 الی 21 بود.

این نمایشگاه امکان تجربه آخرین فن‌آوری‌ها در زمینه‌ها برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی، فن‌آوری خط تولید ،مهندسی پنوماتیک و را فراهم آورده بود. در این نمایشگاه مشارکت کنندگان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف خود را در حوزه‌های لوستر، چراغ و لوازم روشنایی، انواع سیم، کابل و سایر تجهیزات برق و الکترونیک، انواع سوییچ و تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی، تابلو و تجهیزات برق صنعتی، تجهیزات ماشین‌آلات صنعتی، تجهیزات اتوماسیون صنعتی مانند PLC، HMI، منابع تغذیه سوئیچینگ و را به نمایش گذاشتند.

 

طبق هدفگذاری وزارت نیرو، نمایشگاه صنعت برق و اتوماسیون صنعتی در استان‌های مختلفی از جمله تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، فارس و جزیره کیش برگزار می‌شود. این نمایشگاه از سال 1381 در اصفهان برگزار شده و به عنوان معتبرترین و بزرگ ترین نمایشگاه حوزه برق کشور پس از تهران، تبدیل شده است.

 

برگزاری موفق نمایشگاه در دوره‌های قبل و مشارکت خوب شرکت‌ها و تولید کنندگان صنعت برق و الکترونیک و اتوماسیون صنعتی و نیز استقبال متخصصین از آن نشان دهنده اهمیت این نمایشگاه است.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی برق اصفهان با حضور قریب به صد شرکت معتبر از استان‌های اصفهان، تهران، قم، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و قزوین برگزار شد. این شرکت‌ها در حوزه‌های روشنایی، تابلو برق، کلید و پریز، اتوماسیون و سیم و کابل فعالیت دارند و توانمندی‌های خود را در نمایشگاه اصفهان به نمایش گذاشتند. این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر 8500 مترمربع در سه سالن نقش جهان، میرداماد و شیخ بهایی برگزار گردید.

 

شیوع بیماری کرونا در ایام برگزاری نمایشگاه، سبب شده بود که نمایشگاه با رعایت موارد بهداشتی خاصی از جمله اجباری بودن زدن ماسک همراه باشد. همین سبب گردیده بود که تعداد بازدیدکنندگان عمومی نیز نسبت به سال های قبل کاهش پیدا کرده باشد. این موضوع به این دلیل بود که یکی از اصلی‌ترین اقداماتی که نمایشگاه اصفهان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا انجام داد، تخصصی کردن بازدیدکنندگان نمایشگاه‌ها است؛ به عبارتی اکثر بازدیدکنندگان جز متخصصین حوزه برق بودند که از این لحاظ بازدید کنندگان عمومی کمتر شده بودند و نمایشگاه جلوه تخصصی تری به خود گرفته بود و این نشان از این دارد که گروه مخاطبان و مشتریان هدف شرکت ها، از نمایشگاه بازدید داشتند و این نقطه قوت نمایشگاه بود.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و ستاد پیشگیری از کرونا شرایطی فراهم آورد که شرکت‌ها و بازدیدکنندگان بدون دغدغه ویروس کرونا از نمایشگاه بازدید کنند.

 

آنچه دهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی اصفهان را از دیگر نمایشگاه‌های این حوزه متمایز کرده، ارائه نیازهای فناورانه صنعت برق در زمینه ساخت داخل و اقدام در مورد ساخت و تجاری‌سازی تجهیزات است که مورد توجه مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

شرکت زیتون الکترونیک که از سوی مرکز رشد دانشگاه قم در این نمایشگاه شرکت داشت و به عنوان تنها شرکت حوزه برق و اتوماسیون صنعتی از استان قم حاضر در این نمایشگاه بود.

از سه ماه قبل از شروع نمایشگاه، جلسات متعدد هماهنگی و برنامه ریزی داخل شرکت جهت حضور قدرتمند در نمایشگاه برگزار گردید. همچنین از نظرات متخصصین امر در این راستا نیز بهره برده شد.

قبل از شروع نمایشگاه اطلاع رسانی گسترده‌ای از برگزاری نمایشگاه در اینترنت، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جهت اطلاع و دعوت از عموم برای حضور در این رویداد مهم اقتصادی صورت گرفته بود.

از یک هفته مانده به نمایشگاه به صورت حضوری دعوتنامه های رسمی بدست مشتریان اصلی رسانده شد و بلافاصله دعوتنامه های اینترنتی نیز برای گروه مشتریان به صورت شخصی سازی شده برای هر فرد ارسال گردید و از ایشان جهت بازدید از غرفه شرکت زیتون الکترونیک دعوت بعمل آمد.

هدف از حضور در این نمایشگاه معرفی محصولات شرکت و برند سازی در نظر گرفته شد و ضمن آشنایی متخصصین، برقکاران و اتوماسیون کاران و صنعتگران مرتبط راه های ارتباطی خوبی فی مابین شکل گرفت.

علاوه بر بازدید کنندگان، آشنایی با دیگر شرکت های حاضر در نمایشگاه، سبب بالاگرفتن تعاملات با ایجاد ارتباطات بیشتر با فعالان این حوزه گردیده بود. در همین راستا جلسات حضوری متعددی با مدیران شرکت های مختلف، مسئولین خرید و مدیران و کارشناسان فروش برگزار گردید.


این مقاله را محبوب کنید

آخرین بروزرسانی يكشنبه, 06 مهر 1399 .

By PLAVEB